Tiedote kolmen perinteikkään voimistelu- ja liikuntaseuran toimintojen yhdistymisestä vuonna 2020

Kolme voimistelu- ja liikuntaseuraa on perustanut uuden yhteisen seuran Wasa Unique ry:n perinteikästä toimintaa jatkamaan ja kehittämään. Tavoitteena on, että yhteinen seura Wasa Unique ry mahdollistaa lasten, nuorten ja aikuisten harraste- sekä kilpaurheilun monipuolisen harjoittamisen lajille optimaalisissa olosuhteissa. Seuran tavoitteena on myös tavoitella kansallisella tasolla tunnettuutta ja menestystä.

Vuoden vaihteessa, eli kevätkaudella 2020, joukkuevoimistelijat jatkavat osin uudistunein kokoonpanoin. Kaikille ikäkausille (yli 8 vuotiaat – yli 16 vuotiaat) on tarjota niin harraste- kuin kilpatason joukkueita. Joukkueisiin hakeudutaan ja sopivin mahdollinen pyritään löytämään, niin voimistelijan ominaisuudet kuin perheen voimavarat huomioon ottaen. JV- joukkueet saavat uudet, seuran linjauksen mukaiset, yhteneväiset nimet.

Liikunnan harrastamiseen tarkoitetut ryhmät, niin lasten kuin aikuistenkin, jatkavat kevätkauden samoin ryhmin ja periaattein kuin aiemminkin. Ryhmän minimi osallistujamäärä on edelleen vähintään kymmenen (10) osallistujaa. Toivomme toki lisää osallistujia ja jäseniä kaikkiin harrasteryhmiin. Kaikki ilmoittautuvat HOIKA- järjestelmän kautta kevätkauden ryhmiin. Yhdistymisen myötä voimme tarjota enemmän mahdollisuuksia liikkua, eli useampia ryhmiä, joihin voi osallistua. Kaikki Vasa Gymnastikföreningin ryhmäliikuntatunnit ovat käytettävissä samalla jäsen- ja kausimaksulla koko kevätkauden ajan.

Wasa Uniquen jäsenmaksu on 10€ kausittain. Jäsenmaksun lisäksi tulee porrastettu harrasteryhmien kausimaksu seuraavasti:

• 1 krt / vko / 59€ ( + jäsenmaksu 10€)
  • 2+ krt / vko / 89€ ( + jäsenmaksu 10€)

Ilmoittautuminen kaikkiin kevätkauden ryhmiin aukeaa perjantaina 20.12.2019. Lisätietoja löytyy www.wasaunique.fi

Toivotamme teille liikunnallista jouluaikaa ja toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi mukaan Wasa Uniquen toimintaan!

p.s. Kalenteriin kannattaa jo merkitä seuraava päivämäärä:
25.4.2020, järjestämme ”FSGM i estetisk truppgymnastik och jumpajippo” – kilpailut ja tapahtuman Vaasassa.

Lämpimästi tervetuloa Vaasan Vasamattarien Joulunäytökseen lauantaina 14.12.2019 klo 17.00 VAMIAn saliin!

Lisää samasta aiheesta